dievcazamilion

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Sobota 4. decembra 2004

Šok divákov. Pomôže verejná žiadosť o ruku Miške? Ako to, že Uličná takmer vždy pred koncom poskočí o dve miesta?

Nikto z divákov, čo včera sledovali Dievča za milión, nečakal taký záver, aký nakoniec prišiel. Napriek avizovanému prekvapeniu, asi ani Mišku Suríniovú nenapadlo, že jej priateľ ju verejne požiada o ruku. Pekné gesto. Otázka je, čo všetko bolo za tým, a aký to bude mať priebeh na ďalšiu hru.

Pekné gesto?
Určite si nejeden romantik utrel slzičku a povedal si, aké je to milé. Ale je to ozaj milé? Myslím si, že sa jednalo buď o pubertálne gesto romantika, alebo zákernú ranu vypočítavého realistu. Postaviť jednu z finalistiek pred výber na verejnosti, či si ho Miška vezme alebo nie, je ako sa jej povedať: "Vezmeš si ma, alebo skončíš!". Odpoveď bola jasná každému z divákov, aj romantikom aj realistom. Čo možno potom odznelo v súkromí, sa asi na kamery nedostane.

Aký to bude mať vplyv?
Myslím si, že v sobotu vypadli dve finalistky, a iba ma poteší, ak to bude inak. Obávam sa, že väčšina skeptikov začne Mišku považovať za vypočítavú a tak stratí hlasy svojich prajníkov a nezíska hlasy svojich neprajníkov. Páčil sa mi jej komentár týkajúci sa tém na dialóg s Marošom Kramárom. Bohužiaľ mi pripadal skôr ako PR, než ako úprimne mienený postreh od dámy, ktorá sa síce umelecky, ale predsa obnažila v časopise Brejk.

Nie je za tým všetkým zámer TV JOJ?
Paranoik by povedal, že za všetkým je JOJ. Najväčšiu popularitu im robí Nový čas. A ako raz dávno niekto múdry povedal: "Neexistuje zlá publicita, je iba publicita.", nedá mi nezamyslieť sa nad prepojením TV JOJ a Nového času. Ako to, že nijaký denník nepíše toľko okolo Dievča za milión ako oni? Žeby exkluzivita? Viac o nás píšu, viac o nás hovoria, zvyšujú nám sledovanosť. Oni predajú viac, nás sleduje viac ľudí. A my im v tom pomôžeme. Ak si človek všíma, koľko krát spomenú novinárov v priebehu večera, je nemožné, aby človeku nedošlo, že sa jedná o zámer.

Krajný paranoik by povedal: "Víťaz je už dávno jasný, vieme kam potrebujeme ľudí vmasírovať." A možno preto v sobotu TV JOJ dovolila túto trápnu frašku priateľa Mišky. Veď na začiatku bol problém vo vzťahu, ten sa zázrakom počas súťaže, kde sú mimochodom dievčatá viac menej o priateľov izolované, začal upravovať. A teraz toto. Žeby bolo všetko režírované od začiatku do konca? Mimochodom, je tam nejaký štátny dohľad? Kto ľuďom zaručí, že daný počet hlasov je odrazom skutočného hlasovania divákov a nie iba zámerom na prilákanie pozornosti, zámerom na zvýšenie počtu odoslaných SMS vo finále?

Skokan Uličná.
A z vyššie uvedenej paranoi skočíme k skokanovi madam Uličnej. Kto sleduje reláciu pravidelne vie, že táto dáma, vždy na konci záhadne poskočí. Vysvetlenia sú tri:
- SMS-skári konkurencie zaspia v poslednom kole a SMS-skári Uličnej sa zmobilizujú;
- Uličná nejako ovplyvňuje ľudí, čo vyhodnocujú počet SMS;
- TV JOJ ju potrebuje vo finále, aby sa rozhodlo medzi ňou (mrchou vypočítavou) a Karin Olasovou (sväticou). Klasický boj dobra so zlom, ktorý vždy mobilizuje masy;

Ako to je, naozaj uvidíme o týždeň.


Komentáre | stály odkaz

Komentáre

  1. dfrd
    vfdxasxdcxpoikladbz vfgfv udxf zcejuznvtr gxrj
    publikované: 15.12.2004 20:18:34 | autor: tak (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014